CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الأحد، 10 أغسطس 2008

the end







بجد انا بشكر كل المدونين والمدونات اللي دخلوا مدونتي واللي مش دخلوها التدوين ده عالم رائع



بس اني لشيء الكمال



اتمني لكل من يكمل التدوين التوفيق والنجاح



واحب اقول اني بجد فرحت يالرغم من اني عمري التدويني لا يتعدي اربع اسابيع واقل



والاجتماع اللي حضرته كان رائع اتعرفت فيه علي ناس جداد طيبين جداااااا



وبجد فيه منهم اللي حبيته في الله



بس للاسف مش فيه نصيب



شكرا لكم



واعتذر عن عدم اكمال التدوين



حسن حنفي

81 التعليقات:

Princesa ... WHiSPeR يقول...

ليه يا حسن

بص انا عملت كده قبل كده

بس هقولك على حاجه
لو عندك مشكله حاول تحلها
مش انك تبعد عن حاجه ابتديت فيها لأي سبب من الاسباب

وربنا يوفقك:)

خالد فوده يقول...

هتروح فين بعد التدوين
نت مش فاكر لما قلت لي ان مفيش حاجه اسمهامو ضوع وحش وموضوع حلو
ليه بس كده انا زعلان بجد

حسن حنفى يقول...

la Princesa ... WHiSPeR

طبعا انا عارف ان انتي معاكي حق

انا والله هحاول

اني استمر

شكرا لتشجيعك

حسن حنفى يقول...

خالد فودة

فاكر

بس انا مش هسيب التدوين علشان مواضيعي

لاني راضي عن مواضيعي كبدابه

ووعد هحاول استمر

شكرا لمرورك

غير معرف يقول...

ممكن تبطل تهريج شوية
نتقابل و نتفاهم ان شاء الله
:S
في ايه حصل يعني ؟

حسن حنفى يقول...

عبد الرحمن

باشا

من عنيا الجوز

:d

ان شاء الله

مش هبطل الا اما اقابلك وافهم منك

Nada يقول...

لييييه كدة
حضرتك ممكن يكون عندك مشكلة فجتلك حالة اكتئاب وملكش نفس للتدوين
مجرد مالمشكلة ترووح
هتحن للتدوين تانى

walaa rizk يقول...

لا ياحسن كمل

اوعى تستلم مهما كانت الظروف

دا التدوين ده حاجه بجد يستحيل الواحد يقدر يسيبه

حاول بجد

انت أثبت نفسك فى عالم التدوين فى ايام

بجد كنت بتنورنا دايما والله كثيرا كنت بنشغل وادخل عندك واجى اعلق يحصل حاجه

لكن صدقا مواضيعك كتير بتعجبنى

كمل الطريق

انا بفرح لما بلاقى ناس لسه فى ثانوى وف اعدادى وبيدونوا وبيعبروا عن رآيهم

كمل مفيش حلاجه اسمها النهايه

النهايه جايه جايه

لكن نهايه ساعتها تفضل حاجه تذكر الناس بيك

أطال الله عمرك فى الخير


وربنا يوفقك

خد بس وقفه مع نفسك كده كام يوم وارجع وان شاء الله تبقى تمام

شهر وحضرت اجتماع

بقالى سنه مش عارفه بيروحوا الاجتماعات ازاى

مش تقولنا بعد كده؟؟؟


ربنا معاك

لؤلؤة الاسلام يقول...

اخى حسن ايه اللى حضرتك بتقولو ده
انا مش مصدقة حاول بجد انك تستمر لان احنا كده هنفقد مدونة راااااااائع

و يا ريت تعيد ترتيب امورك و تفكر في الامر تاااانى


و بالتوفيق ان شاء الله

و تقبل تحيااااتى

انسان وبس ! يقول...

بص يا حسن

هو التدوين مش حاجه وحشه او مضره عشان تبطلها

بالعكس ده بينمى فيك مهارات كتيره

وبعدين انت فى كام اسبوع عملت اللى انا معملتوش فى شهور

استمع لصوت الجماهير

ولو انشغلت فى شىء ما

فحاول توفق بينه وبين المدونه او اعملها يوم او يومين فى الاسبوع مثلا

هستناك

سلام

yoyo يقول...

ليه كدا يا حسن
فكر تانى وبهدوء ولو فى اى مشكلة ان شاء الله تقدر تحلها
مش تستلم كدا على طول حاول تدافع عن اللى انت عاوزه واعتقد كمان بتحبه
اعتزالك دا مرفوض بجد هنفقد مدونة فى غاية الجمال وانسان فى قمة الاحترام اتمنى عودة سريعة منك مرة تانية للتدويين
تقبل تحياتى
أختك يويو

mohammad hamza يقول...

عيب عليك يا حسن .. يعن اكتشف مدونتك بالصدفة .. اخص ..

ومش بس كده ساعة اما اكتشفها تقوللى هبطل .. لالالالالا .. بجد هزعل أوى لو عرفت انك وقفت .. متخليش حد يأثر فيك انت ليك رأيك وشخصيتك ..
خليك جرئ يا حسن .. ولو على المذاكرة على فكرة مش هتاخد منك خمس دقايق كل تلات تيام .. بجد حرام ..
ادعيلى
سلام

حسن حنفى يقول...

nada

انا بحن ليه من دلوقتي اصلا

يااااارب المشكله تتحل

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

عاشقة الاقصي

طبعا حضرتك معاكي حق

التدوين حتجه مش ممكن حد يقدر ينساها

وفعلا بقي كل حياتي

والمدونين بقوا عيلتي

ههههههه

ان شاء الله هبقي اقول لحضرتك علي الاجتماع

حسن حنفى يقول...

خديجة محسن "لؤلؤة الاسلام"

ان شاء الله هعيد ترتيب اموري وهحاول

استمر

شكرا لتشجيعك

حسن حنفى يقول...

انسان بلا عنوان

التدوين طبعا مش حاجه وحشه ولا مضره

والمشكله مش في الوقت والله

اسعدني مرورك

حسن حنفى يقول...

yoyo

هحاول ادافع ان شاء الله

ادعيلي

انا فعلا بحبه جدااااااااا


وان شاء الله هحاول

شكرا مرورك اسعدني

حسن حنفى يقول...

mohammad hamza

ماشي يا عم حقك طبعا

والله ضورت علي مدونتك بس انااللي غلطان

حقك عليا

ان شاء الله

هحاول اقول رايي

بس ده طبعا مش علشان المذاكره

انت عارف

:d

ربنا يوفقك

اسعدني مرورك

واتمني التواصل

sheva_hassan@yahoo.com

Princesa ... WHiSPeR يقول...

عيييييييييييييييب عليك
كل الناس دول يقولولك خليك في اقل من كام ساعه وانت تقول انا ماشي

ماينفعش يا كابتن

طالما أثرت في حياة حد ماينفعش تنحسب منها كده من غير لا أحم ولا دستور

شكلي هتخانق بقى

حسن حنفى يقول...

la Princesa ... WHiSPeR

مينفعش

ممممممممم

والله هحاول

وعد

بس ادعولي

:d

شكرا لمرورك

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

ليه بس كدة
راجع نفسك

حسن حنفى يقول...

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو"

حاااااضر يا فندم

هراجع نفسي

دعواتكم معايا

البنت الشقيه يقول...

لييييييييييييييييييييييه كده دا انا لسه عارفاك قريب


اسمعنى خد وقتك براحتك وحل كل حاجه وتعالى كمل تانى

وبعدين مينفعش تسيب المدونين الى بيحبوك دول كلهم وتمشى مش ينفع

احنا اكيد هنكون فى انتظارك

البنوته الشقيه
لينا

zOzO يقول...

مش عشان اي حاجه حصلت تخليك تسيب التدوين
مش سبب طبعا
وبعدين دا التدوين ممكن يحل مشكلتك دي
او تفضفض لينا كلنا


وانك تلاقي حد بيحبك ويسال عليك ع طول
مش شغل مصلحه
اكيد انت مجربه


وبعدين ازاي تاخد قرار زي دا
يا بيه قبل ما تستاذن اختك الكبيره بس
طيب بس اما اشوفك
ههههههههههههههههههههه

فكر تاني
ومتاكده انك ان شاء الله هترجع عن اللي الكلام دا

حنين القلب يقول...

استاذ حسن
فكر تانى لان التدوين اللى بيجربه مستحيل يبعد عنه
صدقنى الناس اللى فيه مش هتلاقى حد زيهم بره العالم ده
وربنا يصلح حالك
تقبل مرورى

المستكشف/احمد محسن يقول...

طيب ليه ؟
عشان إيه
إيه الأسباب؟

Unknown يقول...

أيه ياد الكلام اللى انا شايفه دا

انتا يا أما بتهزر يا أما عايز الناس يعلقوا عندك كتييير وبتديهم تشويق وأثارة لزيارة مدونتك ...هههههه

كلمنى ع الميل وانا حظبتك


مستنيك

mohammed alsha3r يقول...

لييييييية

canary يقول...

وهتروح فين؟
او هتعمل ايه؟
انت فاكر انها وظيفه مثلا وانت مجبر على ادأها؟
التدوين دة شئ شخصى وشخصى جدا كمان ممكن تبطل تدوين لو بطلت تحصل معاك حاجات انت عاوز تنتقدها ولو لنفسك بس انت مش بتدون لغيرك اصلا ولا عشان تعرف اصحاب ولا عشان تسمع تعليق
انا شخصيا بدون اساسا ليا انا مش لغيرى ولما بتوقف عن التدوين مش بعتزله او بقاطعه بتوقف لأنى لا رغبه منى فى الكتابه وبرجع لانى بحب اكتب رأى لشخصى أولا ومفيش مانع اعرضه عليكم ثانيا واسمع ارأكم ثالثا
اتمنى لك كل توفيق فى اختياراتك
تحياتى

بنت الاسلام يقول...

حسن ان شاء الله حالة حزن وتعدي وتنتهي وهترجع تاني للعالم اللي حبيته حتي ولاقيت نفسك فيه

ماتبقاش ضعيف وتستسلم بسهولة واحنا معاك مش هنسيب التدوين ولا حاجة

ارجع بقي منتظرين بوستاتك

تحياتي

Unknown يقول...

ليه بس كده

طول ما عندك الجديد اللى تقدمه استمر

دى اول مدزنه على حد علمى بتهمتم بالرياضه....ركز على كده ودور على التميز

Unknown يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
حسن حنفى يقول...

البنت الشقيه

واله سعدت بمعرفتك كتييييير

ان شاء الله هحاول

والله المستعان

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

zozo

طبعا انا فاهم قصدك كويس

وعارف ان فيه ناس بتسال عليا

ومش مصلحه

وان شاء الله هحاول واخد القرار المناسب

اسف اني مش خدت راي اختي الكبيرهد

:d

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

حنين قلب

طبعا حضرتك معاكي حق

وعارف ان مش هلاقي بره حد في الاخلاص ده

ربنا يسهل واخد القرار المناسب

شكرا لتشجيعك

حسن حنفى يقول...

المستكشف/احمد حسن

ليه ؟

علشان ايه؟

ايه الاسباب

والله بجد متلخبط و مش عارف

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

المبرمج المحترف

مممممممممممممم

ممكن برضه

بس مش اعتقد ان الانسحاب فيه اثارة

:d

انا شوفت التعليق متاخر

بس مستني علي الميل

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

mohammed alsha3r

ليييييه !!!

برضه انا لسه مش عارف

شكرا لتشجيعك

طلاب من أجل مصر يقول...

حسن ..انت بتتكلم بجد

والله تعرف انت اول مابدءت المدونه بتعتك...كنت بدخلها كل يوم يومين كده

عشان كان ببقى عاوزة اشوف بوست جديد..لانها بصراحه رااائعه..مع انك لسه في البداية بس رااائع والله

حراام عليك لو اعتزلت التدوين ..بجد بجد هتسيب ثغرة كبيييرة

والله تعرف انا بحب مدونتك جداااا

وخسااااااااارة كبييرة لو قفلت التدوين

يااارب ما تقفل ولا تعتزل التدوين


انا قلت يمكن يكون هتعتزل عشان رايح ... 3 ثانوي ومفيش وقت

لو على كده نزل كل شهر بوست ..كل شهرين
بس لا تنقطع..يعني شوف بجد انت ليك شعبيه قد ايه ...حراااام تتضيعها منك

مش هتلقيها تاني

في شهر ماشاء الله شعبيتك بقت كبييرة

وكمان انا كل مادخل مدونة ..القيك سبقتني فيها...كنت بستعجب من نشاطك ..مع انك لسه في بدايتك

ربنا يوفقك ويسرلك الخير..صلي استخارة كده ..وشوف

حسن حنفى يقول...

safaa

انا اعتقد ان معظم المدونين كده

الواحد لازم يكتب علشان نفسه

مش علشان حد ولا علشان تعليق

كل واحد بيفضفض عن اللي جواه

ويارب اخد القرار الصائب

شكرا لتشجيعك

Unknown يقول...

ليه كدا ياحسن من الأفضل أن تقول سأبتعد عن التدوين مثلا الفترة القادمة لكن أن تعتزل يعطى معنى عدم الرجوع فقد تتغير الأمور وتعود أنا عن نفسى عندما بدأت التدوين بدأت مثلك شهر ثم توقفت عام كامل لا شئ فيه سوى الفراغ ثم عدت مرة أخرى وهكذا ويشهد الله أنى أحببتك فيه وأتمنى لك كل خير من قلبى والتوفيق فى حياتك التدوينية وغير التدوينية فليس المهم هو التدوين المهم أن تكون حاضر لنا بمتبعاتك

شكرا

مصطفى

حسن حنفى يقول...

بنت الاسلام

يااااارب تعدي وتنتهي الفتره دي علي خير


هحاول مش استسلم ان شاء الله

وانا عارف ان انتوا معايا

وده اللي مصبرني شويه

شكرا لتشجيعك

حسن حنفى يقول...

حطم القيود

ان شاء الله انا بحاول ولسه مش خدت القرار النهائي

بس انا مدونتي مش بتهتم بالرياضه

مش فيها اي بوست عن الرياضه

:d

ده الاسم والخلفيه بس

شكرا لمرورك

ميرا ( وومن ) يقول...

حسن

طبعا اول مرة هاعلق عندك ومش مبسوطة اني بعلق في ظرف زي دة

بس تعتزل يعني ايه عاوزة اقولك ان محدش قدر يعملها قبل كدة كل اللي قالوا كدة رجعوا تاني

وانت عارف اني موقفة مدونتي الفترة دي ولفترة لا يعلمها الا الله لكن لم اعتزل باستطاعتك ترك التدوين للفترة التي تحتاجها لكن الإعتزال كلمة صعبة جدا

في انتظار عودتك

حسن حنفى يقول...

عبد الهادي _سارة

شكرا علي الاطراء

ان شاء الله هحاول مش اققفل المدونه

هخلي ده اخر حل


وبجد ده مش ليه دعوة بالمذاكره

ولا ب3 ثانوي خاااااالص

وان شاء الله هصلي استخاره

شكرا علي النصيحه

شكرا لتشجيعك

حسن حنفى يقول...

egyboy

انا بجد كنت ناوي مش ارجع

وان شاء الله بفكر وربنا يعمل اللي فيه الخير

ويشهد الله اني احببتكم كلكم في الله

وان شاء الله حتي لو سبت التدوين

هتابع جميع المدونات

لاني بجد بستفاد

شكرا لمرورك

اخوك

حسن

حسن حنفى يقول...

وومن

عاااادي

انا مبسوط ان حضرتك علقتي

مش مهم الظرف

المهم تشريف حضرتك للمدونه

وانا ان شاء الله هحاول اخد القرار

الصائب

ومستني بوستات حضرتك المتميزة

شكرا لتشجيعك

إشراقة أمل يقول...

السلام عليكم
كيفك حسن
شو هاد الى عم تحكية مشكلة مهما يكون حجمها مش تخليك تسيب التدوين وتروح كدا تهدم حاجة بنتها
دا بصراحة حرام
بعدين ما في شي بالدنيا يستاهل ان الواحد يترك رسالة ابتدأ بيها
كل حاجة بالدنيا زائلة مبفضلش غير العمل ومدونتك عبارة عن عمل تدعو الى الله فيها وتقول رأيك باي حاجة مش عجباك وتحاول توصل هاد للناس
تحياتي ليك ومنتظرة البوست الجديد
واتمنى مش تقولى هحاول بل قول بكرة هينزل بإذن الله

اشراقة

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

ماتخليش حد يأثر فيك
وكمل التدوين لانك هتلاقى فيه اصدقاء كتير وهتقدر تنمى قدراتك من خلاله بطريقة جميلة انا ادعوك للاستمرار

تحياتى لك
مودتى

حسن حنفى يقول...

ashraketamal

بجد اسعدني ان حضرتك دخلتي علي مدونتي

المتواضعه

وان شاء الله مش ههدم الللي عملته

مش هقول هحاول

بس رنا يوفقني للي فيه الخير

:d

شكرا لتشجيعك

حسن حنفى يقول...

رئيسة حزب الاحلام

ان شاء الله مش حد هياثر فيا

دعواتكم

شكرا لمرورك

د. مونى يقول...

السلام عليكم ياحسن
دي اول زيارة ليا عندك معقول تكون قررت تهاجر فيها؟؟؟؟؟؟؟؟هههههههه
ده انا حظي وحش اوي
لا بجد.. انا مش عارفة السبب طبعا بس كتير منا خد القرار ده لاسباب مختلفة ورجع تاني للتدوين
بص احسبها كده بالعقل وعيد النظر وربنا يوفقك لما هو خير ليك
تحياتي ودعواتي ليك

Radwa يقول...


بص انا اول مرة ادخل هنا
بس عايزة اسألك سؤال
انت ليه اعتزلت التدوين
ايه السبب فى كده ؟
وسؤال كمان بقى انت ليه اصلا كنت داخل التدوين ؟
وهتقدر كل يوم ما تفتحش المدونة وتكتب معقول ؟
........................
سندريلا

Rima Alqsamia يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ربما لا ادخل كثيرا مدونتك ولكن هذه المره

قدر الله لي ان ألقاها تٌفتح امام عيني لأري

هذا الموضوع .....

وبالفعل رأيته وبالرغم انني لا اعلم ماهي الدوافع

ولكنها ذكرتني بما مضي حتي كدت ان ابكي

انا لن اقول أي شيء ولكني أريدك ان تطلع علي تجربتي

وبها كل ما اريد ان اقوله لك أعانك الله

وأراح قلبك تركت التدوين من قبل ولكني تركته بذكاء

قصتي وحكايتي مع فتره غيابي بأخر بوست علي مدونتي

أعانكم الله

أختكم : ريمـــــا

ابو صهيب ( الجمعاوي الاصيل)سابقاً يقول...

لماذا

اهناك شئ اغضبك من عالم التدوين

لابد من مراجعة القرار

TIMMY !! يقول...

بص يا حسن ...

بصيت ؟؟ :)

العبد لله مسح قبل كده حوالي 5 مدونات لحد دلوقتي ..
و أرجع أبدأ من جديد .. و أحاول أكسب أصدقاء تاني ..

و عن تجربة العملية دي ما ناجحة إنك تبطل تدوين ..

بص لازم تظبط ظروفك الأول ..

يعني مثلا لو علشان الدراسة و عندكم في البيت عاوزين يقطعوا النت مثلا :) .. ممكن تخليها يوم في الأسبوع ..
علشان ما تتعطلش .. و في نفس الوقت ما تخالفش أوامرهم ..

و برضه علشان تمارس الهواية اللي بتحبها معانا و ما تسيبهاش ..

طبعا انا مش متأكد إذا كان ده هو السبب و لا لأ ..

المهم أيا كان السبب .. ممكن "تلتف" عليه و تضرب عصفورين "بطوبة" :) ..

إن شاء الله أنا هعتبر إنك رجعت عن قرارك ..
و لما أقابلك على الماسنجر إن شاء الله تكون "ظبطت" تفكيرك كده .. و نظمت أفكارك ..

و عاوز أدخل المرة التانية إن شاء الله ألاقيك حاطط موضوع جديد في المدونة..

ماشي يا حسن ؟؟

تحيتي ..

و ألقاك بعد الفاصل :)

حسن حنفى يقول...

د0موني

حضرتك مش حظك وحش ولا حاجه

انا ان شاء الله هفكر

ويااااار اخد القرار الصحيح

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

سندريلا

انا مش اعتزلت التدوين

انا لسه بفكر

:d

بس مش اعتقد اني هقدر مش افتح المدونه

شكرا لمرورك

واتمني التواصل

حسن حنفى يقول...

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

ريما

شكرا لحضرتك

والله انا دخلت المدونه

وفعلا ده غير فيا كتير

شكرا لحضرتك

حسن حنفى يقول...

الجمعاوي الاصيل

ان شاء الله هراجع القرار

انا براجعه دلوقتي اصلا

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

timmy

كل دي مدونات اتمسحت

ههههههههههههه

والله بجد الموضوع مش ليه دعوه بالمذاكره

خااااااااالص

وان شاء الله

هحاول ارجع

انا مش ققدر اعوض الاصدقاء اللي اكتسبتهم

من المدونه ومستنيك علي الميل

شكرا لمرورك

آلاء يقول...

ليه كده بس انا زعلت اوي و بصراحه كنت فاكراه الكلام هزار

لو في حاجه مزعلاك و مضايقاك اوي التدوين اكتر حاجه بتخليك تنسي المشاكل و بعدين التدوين ده ادمان بجد مش بهزر مش حتقدر تبعد و خصوصا انك اكيد كونت صداقات مع ناس كتير و اكيد عرفت ناس بترتاحلهم


بجد انا نفسي المره اللي جايه ادخل الاقي بوست رائع من بوستاتك و ان شاء الله اكون اول تعليق فيه

elsha3er يقول...

ما فيش حاجة اسمها ححاول استمر انت اكيد حتستمر

GiGi world يقول...

لا ياحسن ماينفعش تسيب التدوين
بجد انت انسان محترم وكتاباتك قيمه رغم سنك الصغير مستنيين بوست بكره

حسن حنفى يقول...

الاء

والله بجد مش عارف ايه اللي بيحصل

شويه اكون متاكد اني هرجع

وشويه احس اني مش قاااااااادر

!!!!!!!!!!!!

فيه ناس كتير برتحلهم

كتييييييييييير

ومش قادر اسيب التدوين ومش قادر

انزل حخاجه برضه

!!!!!!!!!!!!!!!

منتهي التعقيد

حسن حنفى يقول...

elsha3er

مش عارف

انا عندي علامات استفهام كتيييييييييير

حسن حنفى يقول...

gigi

يااااااااااااااااااااارب

شكرا لمرورك وتشجيعك

nonni يقول...

ايه ده انا حظى وحش اوى كده بقى اول زيارة ليه تبقى اعتزال بص انا اول زيارة لمدونتك بس هيه دمها خفيف اوى .

و ربنا يكرمك فى ثانوية عامة و بلاش تبعد عن التدوين كتييييير.

"تحياتى"

حسن حنفى يقول...

nonni

لا طبعا حضرتك مش حظك وحش ولا حاجه

وحضرتك بجد شرفتي المدونه

وبجد هحاول

شكرا لتشجيعك

RaRa يقول...

لالالالالالالالالا
انت هتروح فين مش هينفع تبعد عن عالم التدوين
احنا اتعودنا على بوستاتك الجميلة
ازاى بعد كده عاوز تسيبنا
بجد مش هينفع
وليه عشان ايه كل ده
عشان خاطرنا متعتزلش التدوين
بجد اتعودنا عليك
رجاء من اختك
خليك معانا

واتمنى من رب العالمين انك تفضل معانا

الزهراء يقول...

الاخ الفاضل
حسن حنفى
الحمدلله انك قررت العودة
وبانتظار تدويناتكم القادمة
ولكن احرض أخى على التميز وتقديم كل ماهو هادف

kmt يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
جيت متأخر شوية
يمكن لاني مش ليا نفس ارد علي حد ولا حتي اكلم حد
بس انسحابك فجأة غريب
ازاي اموت حاجة اتولدت علي ايدي لمجرد اني مش عارف
مدونتك يعني رأيك يعني دماغك
فليه تتخلي عن دماغك

قرارك في ايدك انت لو كنت قررت الانسحاب علشان تسمع كلمة ( لاء علشان خاطرنا استني ) فأنا بقولك علشان خطار النساس اللي دخلت عندك استني
اما بيني وبينك قرارك خده بدماغك لوحد ومتسمعش لحد عايز تبعد ابعد عايز تستني كلنا هانفرح بيك
اما لو مش عارف فخد اجازة من النت كله ولو حنيت هتلاقي ناس كتير بتسأل عليك
متتأخرش مستنينك :)

تحياتي
الي اللقاء

حسن حنفى يقول...

rara


ان شاء الله

شكرا لتشجيعك

حسن حنفى يقول...

الزهراء

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

kemet

وعليكم السلام

حضرتك مش جيتي متاخر ولا حاجه


طبعا معاكي الف حق

شكرا لمرورك

غير معرف يقول...

السلام عليكم
جزاك الله خيرا على المدونه الجميلة ونطلب الجديد وعدما لتوقف باذن الله ولا تنسونا من الدعاء لاننا فى اول الطريق.

حسن حنفى يقول...

لؤلؤة الجنة

ان شاء الله انا نزلت بوست خلاص

:d

وفقكي الله

لوسمحت لينك المدونه بتاعت حضرتك

:d

oRiGiNaL HeArT يقول...

دة كان من ايه
على فكرة كويس انك رجعت من نفسك
دانا كنت هقولك موشح طويل عريض
وفرت عليا
خليك منورنا :)

حسن حنفى يقول...

oRiGiNaL HeArT

ياريتني كنت استنيت شويه

:((

شكرا لمرورك

Unknown يقول...

الحمد لله
انك تراجعت عن القارا الوحش اوى دا
انت كنت عايز تشوف غلاوتك ولا اية
اعتذر عن التأخر فى الرد بس فعلا انت صدمتنى
بس الحمد لله

حسن حنفى يقول...

نهر الحب

ولا يهم حضرتك

حضرتك شرفتي المدونه

شكرا لمرورك