CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

السبت، 9 أغسطس 2008

come back


my best friend why !!!!!!!!!!!!!

i want u be strong dont care about any body hurt u

cuz ur the best

any body want partner like u

who hurt u lose alot of things

i cant explain my feels

iam so sad for u

i want u come back again

u wasnt cry before but now u dont stop

i miss ur smile

u was tell us about the hope but now u dont belive in it

i know that someone hurt u and u have astrong pain

this pain will gone dont woory

and u will return

ur small broken heart will be happy again

come back to us and to ur world

all of us wait u

although i spend alot af time with u i missed ur old character


i proud of u


ur friend

hassan hanafy


الموضوع مش هو الموضوع اللي كنت هنزلة البوست التاني مكتوب بس الموضوع ده


ظهر امامي فجاة عن طريق موقف


فحبيت اعبر عن شعوري


واحب اقولك يا صاحبي مش تزعل انت مش خسرت


واحب اقول للي جرحة شكرا


وانت الخسرااااااااااان صدقني




22 التعليقات:

elsha3er يقول...

بجد مدونتك جميلة بس المشكلة انى محبش الانجليزى انا متمكن من العربى بس يسعدنى انى اكون اول تعليق حتى لو مش فاهم
احمد الشاعر

حسن حنفى يقول...

elshe3er

يسعدني انك اول تعليق

انا كاتب انجليزي بسيط جداااااااا

كلمات عاااااااديه

:d

اتمني التواصل

شكرا لمرورك

ريمان يقول...

السلام عليم

حسن

اولا

عجبنى اوى حبك لصديقك ووفاءك ليه

وخوفك عليه

واتمنى انك تكون معاه على طول لانك اكيد هديته من عند ربنا

ثانيا

انت بتقول ان صاحبك مجروح

لازم تتكلم معاه وتعرف اذا كان فعلا اتجرح من حد فعلا ولا لاء

يمكن يكون صاحبك ده فاهم غلط

خصوصا لو كان سريع الانفعال وبيفهم الامور بطريقه تانيه

ممكن يكون صديقك ده بيبنى الامور على مجموعه من تصوراته وظنونه
اللى هو المفروض يتحقق منها ويتاكد منها

يمكن اللى انت بتقول ان اللى جرح صحبك ده معذور او عنده مشكله او تعبان من حاجه
ويكون بعد عن صاحبك غصب عنه
وصاحبك فهم موقفه غلط فهم انه جرجه
وهو اللى يمكن يكون مجروح وتعبان مش صاحبك

.....................

عموما انا فرحانه بالبوست ده كتير اوى

لانى حسيت انك صديق مخلص ويا بخت صاحبك بيك

.....................

انا اسفه انى مش رديت عليك ع الميل

معلش انا بمر بظرف صعب اوى
وان شاء الله هكلمكم فى اقرب وقت

حسن حنفى يقول...

ريمان

شكرا ليكي

بجد انا مش عارف اقول ايه

وان شاء الله اكون معاه علي طول

بس ادعيله

وطبعا انتي معاكي حق

ممكن يكون مش جرحه قصد او هو فهم غلط

او هو عنده ظروف اصعب

علشان كده ياااااارب يشيل اي ظروف

صعبه ويرجعه تااااااني لصاحبي

ومش يهمك عااااادي انك مش رديتي

علي الميل

وياااااااارب يخرجي من الظروف دي

احسن من الاول

ان شاء الله

شكرا لمرورك نورتي المدونه

مدحت محمد يقول...

يعنى لازم بالانجليزى ياولا

مش عارف انى بفك الخط بالعافية

على العموم ربنا يهدى زميلك يارب

ويزيل اى مشاكل

حسن حنفى يقول...

مدحت محمد

هههههه

معلش عليا المرادي

مره من نفسي

ياااااااااارب

ادعيله

شكرا لمرورك

Empress appy يقول...

صحبك اللى اجرح مخسرش زى ما انت قولت هما اللى خسروا طالما انسان كويس

TIMMY !! يقول...

ايه الجمال ده يا حسن ...

قول لي يا أبو علي .. انت اللي كاتبها ؟
دي و لا الـlyrics لأجمد أغنية !!

فيه كلام كتير منها "جالي على الوجيعة" ...


i want u come back again

u wasnt cry before but now u dont stop


لا لا لا .. كلها حلوة ..

تسلم ايدك يا حسن :)

حسن حنفى يقول...

appy

طبعا انتي معاكي حق بس انا مش قولت ان

صلحبي هو الخسران انا ققصد ان اللي

جرحه هو الخسران

مرورك اسعدني

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

timmy

انا اللي كاتبها

ممممممممم

ايوه يلا معلش اخر مرة

:d
ههههههه

شكرا لمرورك

zOzO يقول...

طبعا ان دل دا
بيدل ع انك صاحب بجد
مش صاحب اي كلام زي اليومين دول


طبعا لازم تكون جنب صحبك
لانه اكيد محتاجك
وانا مع ريمان ف كلامها


وممكن يكون اللي جرح دا فعلا مش يقصد
محدش يعرف ظروف الناس التانيه


ربنا يخليكوا لبعض يارب
وحافظ ع صاحبك دا
تحياتي

حسن حنفى يقول...

zozo

ممكن فعلا يكون مش قاصد

انا معاكي

وياااااااارب يهدي صاحبي

وان شاء الله هحافظ عليه

شكرا لمرورك

دعاء مواجهات يقول...

جميل هو الاحساس بالآخرين

ومحاولة التخفيف عنهم

تقبل تحياتى

منورنى ديما

حسن حنفى يقول...

دعاء مواجهات

مساعده اي حد خصوصا الاصدقاء

احلي احساس

انتي اللي منوره مدونتي

شكرا لمرورك

لؤلؤة الاسلام يقول...

البوست رااائع ما شاء الله

و المدونة كلهها جميلة

و جزاك الله خيرا

و تقبل تحيااااااااتى

غير معرف يقول...

ماأظنش انه هيرجع زى ماكان

:(

حسن حنفى يقول...

خديجة محسن "لؤلؤة الاسلام"

مدونتك اجمل كتييييييييير

وجزاكم مثله

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

حسام يحيي

ليه بس كده

انا عارف طبعا ان اللي انجرح مش بيرجع

زي الاول ابداااا

بس ممكن يرجع علي الاقل

خليك متفائل

شكرا لمرروك

Princesa ... WHiSPeR يقول...

انا جه

صح عندك حق
اللى بيجرح اى حد هو اللى بيتألم طول عمره
بس ده فى حاله واحده
لو هو اصلا عنده دم


جمييل البوست

تشاااااااو

دعوة للأمل يقول...

ربنا يخلية ليك و المدونة جميلة
تحياتى لك

حسن حنفى يقول...

la Princesa ... WHiSPeR

معاكي حق والله

تشااااو

حسن حنفى يقول...

دعوة للامل

شكرا لمرورك