CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الثلاثاء، 15 يوليو 2008

Finally






















كتير جدا من الناس كانوا مستنين النتيجه وكل يوم يفكروا فيها والحمد لله بالنسبه ليا فانا


خدت علي قد عملي ولاني عارف اني مش عملت كل اللي عليا واني ضيعت وقت كتير حتي


في ايام الامتحانات ولان الله لا يضيع اجر من احسن عملا فانني لم احصل علي ما تمناه


اهلي ولكن ما تمنيته انا حصلت عليه وحصلت علي مجموع متوسط سوف ابذل جهدي السنه


القادمه ان شاء الله لأحصل علي افضل منه لارضي غروري بدخول كليه الهندسه بس


ادعولي ولكني وبصدق لم احزن علي نقصان اي درجه لاني اعلم انني هاخد علي قد عملي


وكنت متوكل علي الله ومش هاممني النتيجه الا في ماده الرياضيات التي


كانت تمثل لي كل شيء طوال العام وكنت حريصا علي الحصول علي اعلي الدرجات فيها ولكن الحمد لله


وعلي العموم انا كنت متوقع هذه الدرجه وكنت قايل اني عايز مقلش عنها ولكن اللي ادهشني


صراحه هو نتايج اصحابي فمن كنت انتظر ان يحصل علي ( 98 او99 ) وجدت انه حصل


علي درجه مثلي وليس صديق واحد فقط ولكن اكثر من صديق بالرغم من ان انا عارف انهم


عملوا اللي عليهم واريد ان اسال مجرد سؤال سؤال بريء ( لمصلحه مين يكون فيه
امتحانات في مواد اجباريه علي طلاب ادبي ومع ذلك تكون صعبه )

ملاحظه انا علمي والله بس زعلت للناس اصدقائي اللي كانوا في ادبي وكل احلامهم اتغيرت بسبب ماده مش بيحبوها


علي كل مبروك للناجحين وان شاء الله من نجاح الي نجاح وكل من تعثر ولم يحصل علي



ما أراده فعسي ان تكرهوا شيء وهو خير لكم وعليه ان يحسن الظن بالله فالله يعلم وانتم لا
تعلمون



وانا شاكر لكل من دعا لي في هذه الفتره ولكل اساتذتي خاصة استاذتي في ماده الرياضيات



( طبعا بحب الماده ولازم اجامل استاذتها وكمان لاني هاخد عندها السنه اللي جايه ان شاء
الله فلازم ارضيها)



واتمني من الله التوفيق للجميع


(نصيحه محدش يقول مبارك للناجحين مشيها مبروك المرادي لحسن الدعاء يقلب بجد
والعواقب معروفه ومعلش للغه المره دي جينا عليها )

26 التعليقات:

رُدَّ إلى َّ روحى يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا باحجز اول تعليق

وباقولك الف مبروووووووك وعقبال السنة اللى جاية وتدخل كلية هندسة اللى انت بتحبها

ويفرحك دايما ياااااارب

وماتزعلش على اصحابك بصدق محدش عارف الخير فين

ويمكن ده علشان نزود مجهود بس

علشان لو حصلنا على مجموع عالى جدا يمكن نقصر السنة اللى بعدها صح؟

ربنا يسعدكم ويهنيكم ياااارب

حسن حنفى يقول...

رد الي روحي وعليكم السلام
و شكرا علي مرورك
وان شاء الله يكون ده خير ليهم
و يارب حلمك يتحقق
وشكرا علي الدعاء

طلاب من أجل مصر يقول...

يالله ..نقول مبروك
الــــــف مبرووووك
وعقبال كلية الهندسه ..وعقبال الجواز..هههه
وربنا يسعدك في حياتك ويحققلك امانيك

وفعلا الواحد زي ما قلت بيجيب على قد جهده
يعني الترم الاول انا جبت نسبه مش قد كده ...الترم ده شديت حلي شويتين جبت اعلى بدرجه ..ههه->>>عامل فيها فالح

بجد ربنا يوفقك ..وكنا عاوزين نعرف النسبه ..؟؟ ولا خليها احسن..
هههه
تحياتي

قلم حالم يقول...

ألف مبرووك أولا (مش مبارك)

صدقاً كل يوم يزداد يقيني بأن الأزهر أفضل نظام تعليمي في الوطن العربي كله

أعانكم الله وحقق أمانيكم

يمنى يقول...

مبروووووك يا استاذ حسن

و عقبال السنة الجاية

وان شاء الله تدخل الكلية اللي فيها خير ليك في الدنيا و الآخرة

حسن حنفى يقول...

عبد الهادي _ساره
الله يبارك فيك وشكرا علي الدعوتين دول
والف مبروك علي درجه التيرم التاني ويارب كل اللي المنيات تتحقق لكل الناس
شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

يسرا
شكرا لمرورك
وانا كل اصحابي الزهريين بيشهدوا ان الازهر افضل نظام تعليمي
هههههههههه

حسن حنفى يقول...

يمني
شكرا لمرورك
وان شاء الله هعمل اللي عليا السنه الجايه والنتيجه علي الله

RaRa يقول...

الف مليووووووووووون مبروك
وان شاء الله تعوضها السنة الجاية
وربنا يكرمك باللى تتمناه

تحياتى

حسن حنفى يقول...

rara
شكرا لمرورك
والله يبارك فيكي ويا رب تشرفي المدونه بزيارتك دايما

eman alaa eldin يقول...

سلام عليكم
باذن الله هدخل هندسة وهتكون اكبر مهندس كمان
ومبروك للنجحوا وان شاء الله السنة الجاية تكون احسن من السنة دى
وجزاك الله خير على متابعتك المدونة
ومعلش لو كنت جيت متاخر شوية

حسن حنفى يقول...

ايمان@@بنت الحريه
وعليكم السلام
شكرا لمرورك وانت مش جيتي متاخر ولا حاجه وشكرا علي الدعوتين الحلوين دول
ويا رب يتحقق كل امانيك

Hosam Yahia حسام يحيى يقول...

ايوه طبعا الازهر افضل نظام تعليمى

حد عنده \حاجه غير كده


يعيش الازهر يا يعيش يا ياياياياييايعيييييييييييييييش


بس يعيش بعيد عنى

حسن حنفى يقول...

الشيخ العزيز حسام يحيي
شكرا لمرورك ونورت المدونه
ويا رب يخليك ويحقق لك امنيتك في الكليه اللي انت عايزها
وتبقي ازهري كبييييييييييير

أخـــ مسلمة ـــت يقول...

ألف ألف ألف مبرووووووووووك
ربنا يوفقك و يبلغك مما يرضي آمالك
و يرضي أصدقاءك و يعوضهم خير

جميلة اوي حالة الرضا دي
ربنا يديمها عليك

حسن حنفى يقول...

اخت مسلمه
شكرا علي مرورك في مدونتي المتواضعه
وان شاء الله كل الناس ترضي بقضاء الله

المستكشف/احمد محسن يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
المستكشف/احمد محسن يقول...

مبروك عليك النتيجة
ولازم تعرف إن محدش عارف الخير فين
كل واحد بيعمل إللى عليه لكن إللى كاتبه ربنا هيكون
أهم حاجى تشد حيللك السنة الجايا
و ربنا يختار لك الصالح

GiGi world يقول...

ربنا يباركلك ويار بالسنه اللى جايه تتحققلك امنيتك
ربنا يكرمك ويوفقك وحققلك كل ماتتمنى

حسن حنفى يقول...

المستكشف/احمد محسن
الله يبارك فيك و شكرا لمرورك ومعاك حق الانسان لازم يكون راضي بقضاء الله

حسن حنفى يقول...

gigi
شكرا لمرورك وشكرا علي الدعاء الجميل

حسن حنفى يقول...

المستكشف/احمد محسن
الله يبارك فيك و شكرا لمرورك ومعاك حق الانسان لازم يكون راضي بقضاء الله

GOLDEN B0Y يقول...

200340ربنا يوفقك يا حسن باشا
وتدخل كليه هندسه


انتا تعبت وده جزائك

بس بصراحه انا شايف انك تستاهل اكتر من كدا

انتا كنت موووووووس يا بنى وبتاخد دروس خصوصى واستاذ داخل واستاذ خارج

وتعالا نلعب كوره يا مش فاضى عشان بذاكر كنت مولعها يعنى
يلا بئه
مش مشكله اجتهد بس عشان السنه الجيه تعوض وتعدى الميه انتا مستواك كويش خالش

يلا بيس
ربنا يوفقك
تقبل تحياتى :
ROONEY

حسن حنفى يقول...

اسامه/الجولدن بوي
شكرا علي مرورك
ويارب يوفقك دايماوتحقق كل اللي انت عايزه
وماشي يا عم مع انك كنت مش بتسال عني في الدراسه ولوكنت عديت عليا كان زماني لعبت معاك
وان شاء الله اعوض السنه الجايهوسيبها علي ربنا
ولينا كلام علشان مكنتش بتعدي عليا نلعب بقي بتلعب من ورايا
هههههههه
علي العموم متنساش السنه اللي جايه تعدي عليا لو هتلعب لو معديتش هزعل كتييييييييييير

زهرة البيلسان يقول...

الف مليووووووووووووووووووون مبروك لك و شد حيلك السنة الجاية و يارب تدخل كلية الهندسة

حسن حنفى يقول...

زهرة البيلسان

الله يبارك فيكي

شكرا لمرورك