CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

السبت، 26 يوليو 2008

تاااااااااااااااااااااااااااااااج

اختكم في الله مررت لي التاج ده وده اول تاج ليا وشكله هيكون الاخير ( ده الواحد لازم يعصر دماغه قبل ما يجاوب )
علي العموم ربنا يسامح اللي في دماغي
ههههههههههههههههههه
التااااااااااااااااااااااااااج

أعطيتك ثلاث وردات .. من هم الثلاث أشخاص اللى هتهديهم الورد اللى معاك ؟؟
اول ورده لبابا وماما 00 الورده التانيه لمدرستي في الرياضيات بجد تعبتها
كتيييييييييييير معايا السنه اللي فاتت ولسه السنادي 000 تالت ورده اديها لكل اصحابي
خاصه المدونين اللي بعتبرهم عائلتي وبحبهم كتييييييييير0
لو أعطيتك ورقة بيها 3 سطور فقط و قلت لك أكتب فيهم اللى أنت عايزه هتكتب إيه ؟؟
- يا رب الامه تستيقظ من السبات العميق اللي هي عايشاه 00
-ياااااااااارب اكون في الجنه00

-واخر حاجه اني بشكر كل المدونين وبتمني ان كل اصدقائي وعائلتي سامحوني لو كنت زعلت حد منهم لاني اما اتعصب ممكن ازعل حد من غير مقصد وان شاء الله هحاول اغير في نفسي00
ما هو هدفك فى الحياة ؟
هدفي في الحياه هو هدف اي انسان مسلم نفسي في رضا ربنا ودخول الفردوس الاعلي
"إن شاء الله بكرة هيكون أحسن من النهاردة "هل تصدق هذه المقولة ولماذا !!
ممممممممممممممم
مصدقها طبعا
ليييييييييييه لأ لاني لو مش مصدقها يبقي مش ليه لازمه كل اللي بحاول اعمله وكل الناس اللي بتحاول تغير يبقي مش بتعمل حاجه لو مش مصدقها يبقي لازم استسلم افضل
أجمل مقولة سمعتها فى حياتك ؟؟
لا اله الا الله
من المغنى اللى بتحبه أوى ؟؟
فيروز
و إيه أحلى أغنية بتحبها ؟؟
لبيك اسلام البطولة

غزة " تمثل لك إيه فى حياتك ؟؟
غزه هي مثال للمقاومه والثبات وعدم الخضوع
بتنفذ معني التوكل علي الله مع اخد الاحتياط المناسب و بتنفذ معني الايه ( واعدوا لهم ما استطعتم من قوه ومن رباط لخيل ) وسكانها افضل مثال للمؤمن الواثق من الله فهنيئا لابناء غزه

أعطى لإنتمائك لوطنك درجة من مائة ؟؟
95%
صحيح كنت بشجع كوت ديفوار وهي بتلاعب مصر وكان نفسي مصر تخسر والله
ههههههههههههههه
بس مصر مازالت هي الوطن الذي يجب ان يكون انتمائي له 100% علشان كده هحاول ازود من معدل وطنيتي بس ادعولي


لو تزوجت و أنجبت بنتين و ولدين أى الأسماء تختار لهم ؟؟
الاولاد : وسام و محمد
البنات :ايه وحنين

عمرك غشيت في امتحان وانت صغير؟؟

الحمد لله لا
بس الصراحه وانا صغير حاولت بس مش كنت بعرف لاني كنت بخاف وبتكسف اغش وكنت بفكر ايه اللي ممكن يحصل لو المراقب شافني والناس عرفت اني بغش
هههههههههههه

لو أتعرض عليك رشوة كبيرة و انت فى زنقة مالية هتعمل إيه؟؟
مش اعتقد اني هقبلها
ويااااااااارب يثبتني في اي موقف مشابه
قول 3 صفات ب 3 كلمات بس توصف بيهم شخصيتك؟؟
هادئ جدا للي لسه عارفني ولكن مش هادي خالص للي يعرفني من زمان 000 عصبي جدا وبتنرفز بسرعة00 حالم

صفة عايزها في شريك حياتك
العفه هي اهم صفه

ايه المجال اللى غير دراستك وشايف نفسك فيه قوي ؟؟
التدريييييييييييس لاني كنت بشرح الرياضه لاخواتي وحتي استاذتي بتاعه الدرس كانت بتخليني اصحح واشرح لتلاميذ عندها سعااااااااااااات بس شكلهم كلهم مش نجحوا
ههههههههههههههه

بتحب السفر ؟؟
حسب المكان اللي مسافر فيه وهل فيه ناس ممكن اتصاحب عليهم حد العب معاه اتكلم معه بس غالبا بفضل الاستقرار

طب دلوقتى حالا ايه المكان اللى نفسك تكون فيه ؟؟
المدينه النوره
تمرر التاج ده لمين ؟؟
صوت الحرية.. ملائكيه ..رد الي روحي..مصر في خطر..لا للسكوت..صورة ساخرة..نبض قلب..قلم حالم .. بنت الحرية..عالم جيجي الصغير..حبيبة الرحمن.. القلم الجريح..انا مسلمة.. مش هسكت..دعوة للامل.. ابو نضارة..استرها يارب.. اوتار مدونة تبع مزاج صاحبتها سياسية دينية اجتماعية بين قوسين كل حاجة.. بذرة امل..appyplanet..Angel love..magic of romance
مش هبقي جيلي..عاشقة النقاب..عصفور في الاسر..نبضات قلب..وتدور000الساقية..من قلبي..عايشة للاصلاح..الستة بتوع صيدلة..حكايات 8 بنانيت..كلام وفش غليل..في حبك انت000 لاوالف لا..الباحث عن الحقيقة..اسامه جمال.. زهرة البيلسان.......

ياااااااااااااااااااااااااه اخيرا خلصت

يااااااااااااارب اكون مش نسيت حد



117 التعليقات:

GOLDEN B0Y يقول...

اول تعليق مع انى زعلان منك


بسم الله ما شاء الله عليك يا شيفا


ايه ده مغشتش فى حياتك خالص

هههههههه
لو اتعرض عليك رشوه
يخىىىىىىىى

ده انا.....

اخخخخخخخخ
يادى الخسوف

تقبل تحياتى :
ROONEY

zOzO يقول...

واضح من شخصيتك انك حد كويس
حد قلبه نضيف
ربنا يكملك بعقك يا ابني
ربنا يوفقك يارب


بس انت متاكد ان الطلبه اللي شرحت ليهم
مش حصل ليهم حاجه ؟
ههههههههههههههههه



انا تاني تعليق
هييييييييييييييييييييييييه
ميرسي لتمرريك التاج ليا
مش انا برده نبضات قلب ولا ايه ؟
احسن يكون حد تاني
انا زوزو
ههههههههههههههههه



ربنا معاك يارب
ويوفقك

حسن حنفى يقول...

golden boy

مش عارف زعلان ليه

علي العموم انا اسف

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

zozo

انا حد كويس

ههههههه


ايوه التاج لحضرتك


وشكرا لمرورك

GiGi world يقول...

بجد اجابات هاااااااااااااااااااايله ربنا يكرمك حد فى سنك وتبقى دي ردوده ربنا يعزك ويكرمك يااااااااارب
وكمان اللى كاتب الاسئله او التاج انساااااااان رائع او انسانه رائعه
ربنا يكرمك

حسن حنفى يقول...

gigi


ربنا يخليكي


شكرا لمرورك

حمادة زيدان يقول...

حسن

معلش جتلك متأخر ولما جتلك جتلك على تاج ... يالهوى بكرهها اوى ... علشان لساني بيطول وبقعد أعيد وازيد في مواضيع خاصة جدا

على العموم مبروك أنك خرجت بسلام

حسن حنفى يقول...

حمادة زيدان


الله يبارك فيك

هههههه

بس الناس ممكن تعرف بعضها اكتر بالتاج


شكرا لمرورك

نونو يقول...

مرسى اوى على التاج وان شاء الله هجاوبة اول ما ارجع من المعتقل
قريب باذن الله
مرسى جدااااا ع التاااج

حسن حنفى يقول...

نونو


ان شاء الله ترجعي من المعتقل بالسلامه


هههههههه


شكرا لمرورك

YaQeaN يقول...

ازيك يا حسن..
اخبارك ايه..؟

زنقتنى فى التاج يا حسن..؟
ههههههههه مضطره اجوب عليه..
انا اقدر مجاوبش..

على فكره قرأت التاج بتاعك..
ماشاء الله ربنا يحميك يارب..
ويرزقك بكل ما تتمناه ويحفظك ويرعاك..
احلامك بسيطه ..
بحب انا الناس اللى تحط ربنا قصادها دى..

تقبل تحياتى..

حسن حنفى يقول...

miada ref3at


انا الحمد لله


مستني اجاباتك ان شاء الله

وشكرا علي الطراء


شكرا لمرورك

EMMF يقول...

السلام عليكم
ازيك ياسونا
اولا اذن لى بإن دهاول مرور ليا فى مدونتك الجميلة بصراحة
ثانيا ربنا يوفقك السنة الجاية ويكون فى عونك وينصرك على وزارة التربية والتعليم اللى مش سايبانا فى حالنا
ههههههههههههههه
ربنا يوفقك فى المدونه الجميلة دى
وإجاباتاك على الأسئلة دى موفقة فى بعض الحاجات اوعى تزعل منى هههههههههه
سلالالالالالالالالالالام
فى رعايه الله

Unknown يقول...

ايه البساطه والجمال ده يا حسن
بتشرح للعيال رياضه فى الدرس وعمرك ما غشيت من حد طيب عششت حد بقى ولا ايه

وانا يا سيدى متشكر على تاججك واستلمته وإن شاء أجاوبه بعدين لما تتاح لى الفرصه إن شاء الله

مصطفى

غير معرف يقول...

انا زعلان من تعصبك معانا النهارده

بس مينفعش ان انت تتعصب فى كل موقف

انا اصدق ان انتا مكنتش بتغش ولاكن مسدقش ان انت كنت بتدى اللاصدقاء درس بدل المدرس او المدرسه

sheevva2000000000000$

break يقول...

شكرا على التاج
هنجاوبه ان شاء الله
اجاباتك حلوة
بس التاج صعب اوى

هيا البتاعة اللى فى الجنب اللى بتقولك مين من البلوجات كتب ايه امتى
بتتحط ازاى؟!

دعوة للأمل يقول...

بشكرك جدا با حسن و انا اوعدك انى هعملة البوست اللى جاى و اجاباتك فى منتهى الجمال
تحياتى لك

حسن حنفى يقول...

emmf


وعليكم السلام

انا كويس الحمد لله المهم انت

:d

يارب ينصرنا عليهم

ههههه

دعواتك

مقدرش ازعل منك


سلالالالالام

في رعايه الله

:-h

حسن حنفى يقول...

egyboy


ممممممممممممم


الصراحه بس مش تقول لحد غششت


مستني اجاباتك


ياريت مش تتاخر قوي


هههههه



شرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

mahdy


اما اقابلك


انا كنت متعصب


هههههههههههه


انت قولتلي تعالي العب انت وعدتني


اما اجي تقول متعصب


وبعدين مش مصدق اني شرحت ازاي وانا كنت بشرح ليك وبصحح الكراسات


شكرا لمرورك

Hierro يقول...

التاج جميل والإجابات رائعه
بس إنت مش شايف إن فيها جانب كبير من الدبلوماسيه
على العموم المدونه جميله واسلوبك رائع وإلى الأمام
نتمنالك كل خير

حسن حنفى يقول...

break


انا اجاباتي حلوه؟؟

ماشي شكرا


ههههههه


ومستني اجاباتك


شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

دعوة للامل


مستني اجاباتك


شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

hierro


الاجابات فيها دبلوماسيه

؟؟؟؟؟؟

اخص عليك

ههههههههه


شكرا لمرورك

walaa rizk يقول...

معلش تأخرت فى مرورى على مدونتك

انا زرتها من قبل ولا اتذكر علقت ولا لأ

لكن ربنا يوفقك ويجعلك كما تتمنى

حسن حنفى يقول...

عاشقة الاقصي

مش اتاخرتي ولا حاجه

مرورك اسعدني

abonazzara يقول...

أخي حسن
شكرا على تمريرك التاج لي
ولو ان اجاباتي هي تقريبا اجاباتك اذا استثنينا موضوع مدرسة الرياضيات وفيروز
حاول ما تتغيرش الا للأحسن طبعا
بارك الله فيك
تقبل تحياتي واحترامي

إسلام يقول...

أخي حسن..
جزاك الله خيرا على التمرير..
ولكن أود أن أسأل.. لماذا تسمى هذه الأسئلة تاج؟؟

طلاب من أجل مصر يقول...

السلام عليكم..شكلنا وصلنا مع ان الرييدير بيقول انك كاتبه من 17ساعه بس ..وماشاء الله كل دية ردود
..المعذرة يا ا/حسن

انا اتخضيت انك ممرلنا التاج ..بس علفكرة انا اتمرللي قبل كده..وانا مسدقت انه خلص ..
نرجع بقه لاجاباتك
*****
بجد بجد اجابات قمه في الروعه ...ربنا يحفظك

فعلا اجمل مقوله هيه عبارة التوحيد


فعلا غزة هيه كما ذكرت ..مثال لكل شخص للمسلم..

********
بقه كده تشجع كوت ديفوار وعايز مصر تخسر ..ايه الانتماء الي فوق المتوقع ده ..ههه
**********
بس علفكرة في حكاية الاسماء ..اسم وسام ده اسم بنت ..بتهيقلي ..زملتي اسمها كده ..D:
********
وايه ماشاء الله كمية المدونات الي بعتلها الواجب -محدش بعد كده هيدخل مدونتك-ههه

يعني ماشاء الله لحقت يبقى لك شعبيه

بجد انت انسان رااائع استمر على كده ..وربنا يحفظك ويبارك فيك

حسن حنفى يقول...

اخي ابو نظارة

ان شاء الله هحاول

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

اخي اسلام

وجزاكم مثله

لو مش عاجبك تاااااااااج نغير اسمه

ههههههه

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

عبدالهادي_ساره

وعليكم السلام

مش تتخض

عاااااااادي اشجع كوت ديفوار لو مش

انا عملت كده مين يشجعها كل فريق لازم

يبقي ليه مشجعين

ههههههههه

وعلي فكره انا كمان زميلي اسمه وسام

وجزاكم الله خيرا

شكرا لمرورك

غير معرف يقول...

نو كمنت

فاهمنى

ولعتتتتتتتتت

ولازم تطفيها

وانت اللى هتندم

وهتعيط

:d

فاهمنى

سلام يامان

وحته الهدوء دى غريبه شويه

:d

الجولدن بوى انتا مزعله ليه

عشان مش بعتله التاج

:))

خالد فوده يقول...

ايه ينفع كده
بتشجع كوت ديفوار
وعاوزمصر تخسر مصر ده هي امي
ويمس كرامه امي اولع ........

شكرا يامان
التاج جمييييييييييل

غير معرف يقول...

بسم الله على كلامك ياشيفا كلامك جميل جدا فى موضوع التاج ومبروك على هذه ا
المدونه الجديدة وشكرا




مع تحياتى\مهدى(زيدان)

حسن حنفى يقول...

حسام يحيي

مش فاهم؟؟؟؟؟

اما اقابلك تبقي تفهمني

:d

الجولدن بوي زعل علشان نجح ومش كتبت

مبروك وانا حطيتها في الصور خلاص

:d


شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

خالد فودة

العفو

مستني اجاباتك

بس ايه اليوم ده حسام يقولي ولعت

وانت عاوز تولع 0000

ههههههههه


شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

مهدي

الله يبارك فيك

شكرا لمرورك

Unknown يقول...

اجاباتك
كلها ممتازة وبسيطة
بجد اتعرفنا عليك اكتر
وشكرا على تمرير الواجب

حسن حنفى يقول...

نهر الحب

مستني اجاباتك

شكرالمرورك

دعاء مواجهات يقول...

جميل كلامك وأمانيك

يارب يحققهالك

وحاول بجد تبطل عصبية لأنها أسوء حاجة ف الحياة

نورتنى

بيس

TIMMY !! يقول...

أنا قلبت المدونة من فوق لتحت علشان أعرف التوجه بتاعك ايه بالضبط ؟؟

مش عارف ..

سياسة على رياضة على ممثلين على أدب و فكر و خلافه !!

هو ايه اللي بيحصل ؟؟ :)

oRiGiNaL HeArT يقول...

اجابات نموذجية :)
بجد اجابات حلوة اوى مشاء الله بتقول انك شخصية طيبة :)
بس قولى كنت بتشجع كوت ديفوار وعاوز مصر تخسر ليه -وش متنرفز-

وشكرا على التاااااااج نردهالك قريب ان شاء الله :)

حسن حنفى يقول...

دعاء موجهات

والله بحاول وربنا يعيني وان شاء الله

وابطل عصبيه

:d

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

timmy

ههههههههههه

بس مش اعتقد فيه ممثلين مش للدرجه دي

:d

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

oRiGiNaL HeArT

لازم كنت بشجع كوت ديفوار امال عندي

وطنيه ازاااااااااي

:d

ومستني التاااااااااج

ان شاء الله

شكرا لمرورك

Aиgel يقول...

تصدق وتؤمن بالله ...

أنا جيت هنا وشوفت التاج ده ولأنك أهديته ليا روحت وعملته ونزلته ونسيت ارد على أحلى الشخصيات

بجد أنا سعيدة جدا أني اتعرفت على شخصيتك وأفكارك الجميلة دي ..
ربي يسعدك ويديم عليك السعادة ...
وأشكرك من كل قلبي على الهدية الجميلة.. وكل تاج وأنت طيب
Angel Love

حسن حنفى يقول...

angel

انا قرات الاجابات بجد كانت متميزه

شكرا انك حليتي التاج

ويارب يسعدك ويريح قلبك

شكرا لمروروك

الفاتح اليعقوبي يقول...

السلام عليكم
تاج جميل واجابتك بتمثل حب لدينك ولوطنك
وربنا يوفقك في حياتك وتطلع مدرس قد الدنيا
والله المستعان
والسلام

اسلام صديق يقول...

بسم الله ماشاء الله اجابات جميلة

ربنا يوفقك فحياتك

سعدت جد بزيارة مدونتك

حسن حنفى يقول...

الفاتح اليعقوبي

شكرا لمروروك واتمني دوام التواصل

حسن حنفى يقول...

الافغاني

سعادتي اكتر والله

شكرا لمرورك واتمني دوام التواصل

GOLDEN B0Y يقول...

حسن باشا انا مش زعلان ولا حاكه
=)) =)) =)) :-P =)) =)) =))
بس اصلا مخنوق من موضوع التدوين ده ومشغول الايام دى شويه مش هاعرف اخد التاج ده

سووووووووورى يا شيفا

سلاموز
تقبل تحياتى :
GOLDENB0Y

حسن حنفى يقول...

golden boy

مخنوق من ايه بس

ربنا معاك

ولا يهمك

الف مبروك النجاح

شكرا لمرورك

YaQeeN يقول...

السلام عليكم..

انا متشكره جداً على التاج الحمد لله تم..
بس انا جاوبت عليه فى مدونتى القديمه نداء الى الحياه لانها الحمد لله رجعتلى بالسلامه..

يللا السلام عليكم..

حسن حنفى يقول...

miada ref3at

شكرا علي حل التاج

والف مليون مبروك علي عوده المدونه

شكرا لمرورك

زهرة البيلسان يقول...

سؤال واحد اشمعنة الاسماء بتاعت الاولاد و البنات دى بذات

يمنى يقول...

جميلة جدااا الردود

بس ايه موضوع الكوت ديفوار اللي كنت بتشجعه ضد مصر

يعني انت عميل و لا ايه بالضبط

ربنا يوفقك و يكرمك

و شكرا جزيلا على التاج

أختكم فى الله يقول...

أخي الكريم حسن حنفي

اجاباتك متميزة و جميلة فعلا

ربنا يوفقك يارب ويكرمك

حسن حنفى يقول...

زهرة البيلسان

اشمعني الاسماء دي

ممممممم

الصراحه ي اسماء منها ليها ذكريات

معايا

واسماء تانيه عجبتني

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

يمني

انا عميل

اخص

:d

مستني اجاباتك

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

اختكم في الله

جزاك الله خيرا علي الفرصه اني احل تاج

زي ده

شكرا لمرورك

زفته وقطران يقول...

اجاباتك حلوه اوي
يابو حنفي
بس زعلت منك
بقي ياراجل
تشجع كوت ديفوارومصر لا
طيب كنت شجع تونس

موجة يقول...

لو بتؤمن بالتغير بالتاكيد تعرف تغير نفسك وتتخلى عن العصبية لانها صفة مش بس ضارة بللى حواليك لا ضارة بيك فى الاول .........عموما مفيش انسان كامل بس بجد شكرا على صراحتك فى اجاباتك الرائعة

زهرة البيلسان يقول...

بجد يا حسن انا حاسة انك صريح فعلا و ربنا يحقق لك اللى انت عايزه و تبقى مهندس كبير و يبقى ليك قدرك و احترامك بين الناس و ربنا يكرمك و يوفقك.

حسن حنفى يقول...

زفته و قطران

سوري المره الجايه مش هشجع غير زيمبابوي

يمكن موجابي يشغلني

وتبقي تشجيع وشغل

اصل الانسان لازم يستغل كل شيء حتي

التشجيع

ههههههههه

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

موجه

ان شاء الله

في الطريق بحاول

بس ادعولي

:d

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

زهرة البيلسان

يااااااااااااااااااااااااارب


شكرا لمرورك

زهرة البيلسان يقول...

ك

زهرة البيلسان يقول...

لماذاا لم ترد على التعليق بتاعت المواضيع السابقة؟

canary يقول...

يا بنى ارحمونى بقى من التيجان الله يرضى عنكم
بقى انا بحبك وبقول عليك شاطر وبدعيلك تدخل كليه كبيرة تقوم تشربنى المقلب دة؟ روح ربنا يسامحك
عموما انت تستاهل كل خير وطباعك كويسه والله مش وحشه

حسن حنفى يقول...

زهرة البيلسان

سوري

بجد مش كنت واخد بالي بس انا رديت خلاص

سوري علي التاخير في الرد

:d

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

canary

ليه كده بس

برضه مستني اجابات حضرتك

:p

شكرا لمرورك

canary يقول...

امشى يا واد بقى بعد كل الكلام اللى اماله اقولهولك دة وجاى برضه تقولى تاج؟
داهيه تقطع التيجان واللى عملها واللى بيلبسها
يا بنى انا واحدة فقريه مش وش امارة ولا مملكه اعتقنى بقى لوجه الله

حسن حنفى يقول...

canary

نونونونونونونونونونونونونونونو

مين اللي قال الكلام ده

مش فقرية ولا حاجه

مستني اجابات التاااااااااج

في اقرب وقت ممكن ان شاء الله

canary يقول...

اما عيل صحيح يا واد بقولك مش بحب التيجان ومتنونوش على دماغى كنت جاوبت على تاج قبل كدة فى المدونه التانيه بتاعتى روح شوف اجابته واخرس

حسن حنفى يقول...

canary

نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو نو

مش مقبول

لازم التاااااااااج ده

سوري

مستني الاجابه

:d

من الحق انت هتجاوبي عليه في البوست

الجاي ولا اللي بعده

:s

tote يقول...

اسفة لتاخرى فى المرور مشاغل الحياه بفى
وربنا يزيدك يا ابنى ويكتر من امثالك هو ده المثل لكل الشباب اليومين دول ربنا يوفقك بجد بس ديه عاملة نعملها بس ماشى على العموم شكرا لتمرير التاج بس هو صعب عليه هههههههه ربنا يستر هستعين بصديق

حسن حنفى يقول...

tote

مستني اجاباتك

نو مش فيه استعانه بصديق

الجمهور مستني الاجابات

شكرا لمرورك

WhItE HeArT يقول...

شخصية بحييك عليها وردود جميله

تحياتي

حسن حنفى يقول...

white heart

شكرا لمرورك

Aиgel يقول...

صباح الخير يا حسن
وصباح الورد كمان

إيه بقى أنت نسيتنا ولا إيه فين موضوعك الجديد؟؟

أتمنى تكون بخير
ومتتأخرش علينا أحنا في انتظار جديدك
Angel Love

حسن حنفى يقول...

ANGEL LOVE

الصراحة كنت عاوز انزل بوست النهاردة

بس الصراحه بعد ماقرات البوست بتاعك

لقيت اني بوستي مش يجي جنبه حاجه

:D

فقلت افكر اكتر يمكن ققدر اكتب بوست

نص بتاعك

قريبا ان شاء الله

حسن حنفى يقول...

نسيت اقولك صباح الخير

شكرا لمرورك

:d :d :d :d :d

كيكى عوووووو يقول...

عوووووووووووووووووووووو انا جيت اتخديت
............................
ربنا ياااااارب يحقق احلامك ويوفق الهم ما امين..............
واجابتك جميلة
بس بوص...العصبية وحشة اوووووووووووى
..........................
وربنا يخليك ويسعدك على طولللللللللللل الخط
عووووووووووووووووووووووووووو

حسن حنفى يقول...

كيكي

طبعا اتخديت

هههههههه

بحاول اتخلص من الصفه دي

شكرا لمرورك

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

السلام عليكم
تاج مقبول يتحط جنب اخواته لحد ما يؤون اوانه
بقى ما غشيتش ماشي
ربنا يدخلك الجنة يارب وكل المسلمين قول امين
حضرتك قدمت في التنسيق ولا لسة طمنا عملت ايه
ربنا يقدملك الخير يارب
تحياتي

حسن حنفى يقول...

عاشقة النقاب

للاسف انا لسه داخل تالته التنسيق

السنه الجايه ان شاء الله

ويا ريت مش تتاخري في حل التاااااااج

مستني الجابات

:d

شكرا لمرورك

Unknown يقول...

ان شاء الله يوم الجمعه 1/8 الساعة عشرة صباحا امام هيئة المصل واللقاح فى الدقى51 ش وزارة الزراعة وبعد كدا هنروح علي نادي الزراعيين علشان نحتفل باعياد ميلاد المدونين
سووو
لماضة
جنة
شيماء الجيزى
الدعوة لكل مدونى مصر
الدعوة تنظمها
بنت خيخة واى كلام

زهرة البيلسان يقول...

ارجوك مرر على التاج.بليييييييييييييز حسن.شكرا

حسن حنفى يقول...

نهر الحب

ان شاء الله

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

زهرة البيلسان

التاااااااااج متمرر ليكي اصلا

:d

مستني اجاباتك

بليييييييييييييز لينك مدونة حضرتك

:d

زى الهوا يقول...

تاج جميل , عجبتنى اوى صفة العفة , وبالنسبة للتدريس , فانا كنت باكره التدريس جدا , ودخلت فى مجال غيره خااااااااااالص , بس سبحان الله هوه اللى اتكتب ليا , وادينى اهوه ميس اد الدونيا ههههههههههههه , رغم انى كنت بحلم ابقى مترجمة اد الدونيا , بس المكتوب على الجبين بقى

زهرة البيلسان يقول...

اللينك هو shevaaa.blogger.com
هو لسة جديد عملاه انهاردة لسة يعنى

زهرة البيلسان يقول...

عملاه باسم ظرف طارق.ششكرا

حسن حنفى يقول...

زي الهوا

ليه بس التدريس من اجمل الاشياء

انا نفسي لو مش طلعت مهندس ابقي مدرس

شكرا لمروروك

حسن حنفى يقول...

زهرة البيلسان

ظرف طارق اسم جمييييييل

ان شاء الله اكون اول واحد يعلق فيه

ومستني اجابات التااااااااااج هناك

شكرا لمرورك

نونو يقول...

يا نهار ابيض انا بس بقالى فترة بجاوب على التيجان فقولت بعد البوست
هحلة
انا مقدرش انسى التييجان بتاعتى ابداااااااا يافندم
شكراا للتذكرة
والمدونة منورة

حسن حنفى يقول...

نونو

ولا يهم حضرتك

عاااااادي

مستني الاجابات ان شاء الله

مدونتي هي اللي منوره والله

شكرا لمرورك

زهرة البيلسان يقول...

انا نزلت اول موضوع و هو موضوع سخن جدا ارجو منك الدخول

حسن حنفى يقول...

زهرة البيلسان

التعليقات مقفولة

لو حضرتك سمحتي افتحيها

انا هعلق علي الموضوع من هنا لغايه

التعليقات ما تتفتح

بسم الله ماشاء الله

الموضوع جمييييييييييل جدا

ربنا يبارك ي حضرتك

بداية اكثر من رائعة

تقبلي مروري

زهرة البيلسان يقول...

انا فتحت التعليقات.مشكور حسن

حسن حنفى يقول...

العفو

انا علقت

هناك خلاص

:d

زهرة البيلسان يقول...

بجد الله شكرا جدا من حضرتك بس لانى لسة مبتدئة فمش عندى خبرة اوى .و منكم نستفيد. و ارجو من حضرتك انك تعلق على كل بوست يعنى تفيدنا و لو لقيت اى حاجة عندى غلط قولى عادى عايزة حضرتك تقولى على حاجات فى المدونة بتاعتى اعملها تخليها احسن من ذلك و شكررررررررررا.جزاكم الله خيرا

زهرة البيلسان يقول...

و حضرتك لم تمرر على التاج

حسن حنفى يقول...

زهرة البيلسان

ان لسه بادئ التدوين من اسبوعين وفكه

يعني لسه مبتدا

:">


وان شاء الله هعلق علي كل بوست

وان شاء الله مش هيكون فيه حاجه غلط

:d

وجزاكم مثله

حسن حنفى يقول...

التاااااااج متمرر لحضرتك

من زماااااااااااان

:d

مستني الاجابات علييييه

ان شاء الله في اقرب وقت ممكن

:d

زهرة البيلسان يقول...

ازاى اصلا و انا عاملة المدونة دى لسة امبارح.ههههههههههههههههههههه

حسن حنفى يقول...

م انا مرره لحضرتك من قبل ما حضرتك

تعملي المدونه

حضرتك شوفي كده

:d

TIMMY !! يقول...

منورنا يا حسن على طول ..

مش عارف أودي جمايلك دي فين ..

ألف شكر يا راجل

حسن حنفى يقول...

timmy

العفو

انت اللي منور مدونتي والله

مش جمايل ولا حاجه

:d

لؤلؤة الاسلام يقول...

ايجابات فظيعة ربنا يكرمك
انا مش عارفةجبت الاجابات ديه كلها منين ههههههههه
و على فكرة انت لسه مش مررتلى التاج
و انا مستنياه و انا جيت علشان اخده

بس يا ريت تبعتهولى و شكرا ليك على مرورك و تعليقاتك اللى منورانى في كل مواضيعى

حسن حنفى يقول...

خديجة محسن "لؤلؤة الاسلام"

تعليقات حضرتك هي اللي منوراني واالله

حضرتك انا مرر ليكي التااااااااج من

زمان بس حضرتك مش خدتي بالك

:d

شكرا لمرورك

زهرة البيلسان يقول...

يا حسن انت باينك كدة بتعرف تضحك على الناس كويس اوى لا بس شاطر عندك كل الناس ممرر عليهم التاج من زمااااااااااااان .ههههههههههههههه

حسن حنفى يقول...

زهرة البيلسان

انا كاتب انا مسلمه في الوسط

:d

من زماااااااااااان

ههههههههه


حضرتك مش قولتي رايك في الموضوع الجديد

RaRa يقول...

صفاتك جميلة اوى اوى
وميرسى لتمريك التاج ليا
وان شاء الله هنزله قريب

حسن حنفى يقول...

rara

ربنا يكرمك

ياااااااااارب

مستني اجابات التاااااااج

ان شاءالله

شكرا لمروروك